måndag 11 november 2013

I köket efter hela helgen i storstan

Det finns måndagar.
Och så finns det måndagar. Det här är en sådan måndag. En måndag då man så mycket hellre skulle vilja puffa till kudden och sova en stund till. Glömma huvudvärken och känslan av det står orätt till  i kroppen.
Med en sådan trevlig och komfortabel helg med god mat och mysigt väninnehäng borde man rimligtvis inte känna sig så mosig men jag är inte 100. Vilket då generar träningsstopp som i sin tur gör att GnällBeth sticker fram.
Lägg till minusgrader ute på det och ni fattar att jag inte precis dansar, sjunger och ler idag.

3 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

En skruttmåndag helt enkelt! Här också, vaknade alldeles för tidigt och är redan aptrött. Men vi kämpar oss igenom dagen!

Peace in mind sa...

Fasen, jag har just bloggat om måndag. Bra måndag. Känner att jag inte är helt i fas här...

Keep up your spirit girls!

Librarybeth sa...

Iwillnot: ja shit, vad jag kämpade!

PIM: bra måndag - iih, det låter som en utopi!! ;D