onsdag 27 november 2013

Det trevliga surret

Efter en kort löprunda, utfallssteg i trädgården (undrar om någon ser mig och funderar på vad jag gör för slags sjumilasteg diagonalt över den mossiga gräsmattan?!), några tappra övningar mot kalasmagen så får man i alla fall upp ansiktsfärgen en stund.
Och så får man det där trevliga surret i kroppen, musklerna efter att få varit ute och sprungit en stund.
Kapslar in den känslan och låter den vara med hela onsdagen....

dagens puderrosa pure silk; blus från HM, bälte likaså och svart från Monki.
Blus tänker du? På den frusna människan! Då kan jag låta världen veta att elementen har valt att gå bananas och att det nästan, jag sa nästan är för varmt på arbetsrummet.
Men jag tänker inte klaga för då kanske någon väljer att dra ner på något reglage någonstans och sedan är det kylskåpskallt igen.

6 kommentarer:

Fliselin sa...

Fin blus, köpt i butik? Vissa plagg finns bara på nätet har jag sett.

Librarybeth sa...

Fliselin: den här klickade jag hem på nätet! Tror inte den finns i butik hos mig, fast jag har ju å andra sidan inte kollat! Känner mig jättefin i den, bra kvalitet!

Camillas dagar sa...

Hihi, snart får du kanske ta leo-shortsen till bibblo till och med. :)

Librarybeth sa...

Camilla: haha, näää - där är jag inte... än!!!

Fliselin sa...

Kollade, finns siden på nätet! Men är det den rosa eller naturvita du har? Den ser så vit ut på bilden men den rosa ser så väldigt rosa ut hos H&M... har länge velat ha en fin sidenblus och här var det ju fint pris!

Garderobenmin sa...

Men så fin!!!