torsdag 3 oktober 2013

Torsdagens

Tjurigheten från igår dunstade bort, kanske försvann den redan i dimman till brandutbildningen...
Jag lider nog lite av post-Berlinkänslor tror jag.
Det känns egentligen helt okej att det inte är något lopp inplanerat på väldigt länge nu och det är okej med lite vila. Sprungit lopp har jag ju fått göra, det har blivit både millopp, halv- och helmaror. Mer att det var så himla.... kul!
Och om jag känner mig håglös ska jag bara tänka... SUB4 (precis som Iwillnot uppmanar mig att göra :D).

Förbaskat nyttigt var det med brandutbildningen förstås - ni har väl många brandvarnare hemma??
Jag var trött när jag kom hem eftersom jag toppade dagen med att jobba kväll men äntligen sjönk jag ned i soffan och kunde se ikapp på Homeland....

Dagens är 2xCOS, byxor Lindex.

2 kommentarer:

hallinbloggar sa...

Jamen precis! Tänk var du presterat och vilken fantastisk avslutning på sommarens alla lopp! Var nöjd med dig själv!!

Så snygg den där tröjan är!!

Librarybeth sa...

Hallin: jag ska suga på den där känslan länge! COS-tröjan är en riktigt rolig en!!