söndag 20 oktober 2013

Dagens...


  • träning; 3-5-8 dvs jag & Mannen körde intervaller. Äldre par med hund hejade på oss (mest mig tror jag). Du hinner eller om det var vinner de tjoade- jag hade svårt att uppfatta där jag försökte pinna på (långt efter Mannen).
  • duktighetsnoja; gjort både tåhäv, utfall och gummibandsstretch (pyser nöjt)
  • soppa; blomkål - himla gott
  • paj; blåbär - fixade jag redan på förmiddagen för att veta säkert att det skulle bli nåt
  • film; Gatsby - färgsprakande!

3 kommentarer:

Tantaugusta sa...

Åh vilken mysig söndag! Jag fick också paj om än i äppelform men det var också enda likheten med dina imponerande aktiviteter.

Librarybeth sa...

Tant Augusta: ja, den blev bra tycker jag! Paj är bra på en söndag ;D

Akan-Kakan sa...

Heja heja!! De där styrkeövningarna är ju mördande tråkiga men ack så viktiga. Och sen värsta lyxet med god mat och film, förstår att du pyser nöjt!