onsdag 18 september 2013

Vaken

Efter gårdagens trevliga kvällsmat på stan med Agnes, som jag lärde känna när hon vikarierade för mig när jag fick mitt andra barn (vi har så lätt för att komma ihåg hur länge vi känt varandra...! ) så cyklade jag rätt hem till sängen!
Plötsligt var jag kollapstrött så det var bara att marschera direkt i säng - min sovkampanj måste fortsätta länge till.
När jag vaknar ser jag ut som jag sovit i en grotta och inte sett dagsljus de senaste 200 åren.
Jag ser helt slut ut.
Nu har jag krypit ut ur grottan och ska till och med åka tåg till huvudstaden för en konferensdag!

dagens som jag fann i grottans mynning; tröja från Lindex, kjol Frk och leoskor Din Sko.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Då får vi hoppas att lite storstads besök kan pigga upp. Kanske kan det bli en liten lucka på stan, innan tåget tuffar hemåt? Kan bli något att längta till... Anna panna

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Välkommen till huvudstaden! Hoppas du får en bra dag här :)

Anonym sa...

Du ser inte alls ut som en "grottmänniska" tycker jag!
Ha det gott i S!!! AW kör vi i repris framöver...
Agnes

hallinbloggar sa...

Det syns då rakt inte : ) En tur till huvudstaden kan ju pigga upp!