måndag 23 september 2013

Lite lagom nervös

Måndag.
Måndag och vanlig jobbardag och mindre än en vecka kvar till Berlin marathon.
Mindre?
iiiih
Tänker att det var attan vad det kom nära helt plötsligt.
Tänker att nu blev jag lite nervös. Igen.
Och att har jag tränat så det räcker dyker förstås upp direkt.
Det tycks sitta i reptilhjärnan det där.
Lite tröttsamt eftersom det har effekten att jag har känslan av att knappt minnas att jag har tränat.

Gissar att jag är tjatig.
Vi skyller det på marathonnerver.

Dagens kjol med hästar känns helt rätt en stallmåndag som denna, från HM, liksom tröjan. Förstås.

3 kommentarer:

Fliselin sa...

Du har definitivt tränat tillräckligt. Glöm inte att vila också är träning. Det där fixar du galant!

hallinbloggar sa...

Åh, det är klart att du har tränat tillräckligt! Du har ju sprungit flera maraton och vet att du kan!

Librarybeth sa...

Fliselin: varför dyker de där tankarna upp egentligen? Det är som att jag inte tror att jag ens KAN springa liksom ;D

Hallin: och ändå får man (jag) för mig att jag latat mig !!