torsdag 26 september 2013

Ett Kinderegg till Libby

Igår sent efter kvällsjobb satt jag och studerade kartan över loppet så att jag vet vilken gata jag ska svänga in på.... ha ha, lär ju inte vara några problem att hitta på det här loppet. Här är man knappast solo när man springer som på mitt senaste maraton. Ni ser vad många fina monument och annat man kutar förbi. Jag kan alltså turista på samma gång. Himla praktiskt.

Och så läste jag förstås all information som kommit... och ja, nu är jag istället på level 4 av 5 möjliga vad gäller pirrigt kan man väl säga.
Jag tänker.... det blir ju en himla bra kombo det här. Tre roliga i en, resa, springa och umgås med vänner.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så trevligt i Berlin och lycka till!
Annika
P.S. Hade tänkt skriva på tyska, men orkade inte översätta före förmiddagskaffet. Är förresten inte säker på att kaffet hade hjälpt ... D.S.

Anonym sa...

Lycka till i Berlin! Härlig stad dessutom... Jag koncentrerar mig på Mässan nu, första seminariet om Framtidens kulturpolitik börjar nu!📚
Agnes i Göteborg

Fliselin sa...

Åh1 Vad härligt med Berlin. Jag är lite avis på dig som kör ytterligare en mara. Jag har inga lopp planerade nu men jag tror att jag ska satsa på några fler eftersom man kan ju bli sjuk...
Hoppas att ni får fint väder, gärna lite varmare än här.

Anonym sa...

Det där verkar ju alldeles prima! Ha den skön resa och mara :-)

Librarybeth sa...

Annika: Vielen Dank!! Ska bli spännande!!

Agnes: låter finemang! Du vet att jag skulle velat vara där. Också!

Fliselin: ska bli superspännande! Några grader varmare räknar jag allt med!!

Miasvardag: ska bli kul!! tack!