onsdag 10 juli 2013

Notting Hill på förmiddagen

Färgglatt utmed gatan, skönt att traska bland hus med lagom höjd.

Kex bör ha egna butiker, det kan man sakna hemmavid ibland.

Ok. Jag kan väl ta någon av de där lägenheterna om ni tjatar....

....eller en lägenhet i ett grått hus går också bra, då får jag nära till postlådan.

 Rätt trevligt att bara gå runt i Notting Hill och kika. Visst, bland butikerna var det några av tjejerna som gjorde några fina shoppingfynd, själv gick jag mest runt och njöt av de vackra husen.



5 kommentarer:

Sara sa...

ÅH- LONDON! Jag älskar Notting Hill, jag och dottern var där en hel dag nästan när vi var där i maj. Nu fick jag Londonsug också :)

Spader Madame sa...

Åh, jag kunde också tänka mig. Faktiskt.

Librarybeth sa...

hedgehog-sara: :D indeed - det är lööövly i Notting Hill.

Spader M: finns det inget EM du kan spela här?! (Det finns många skor!)

Spader Madame sa...

Åhh, jag har faktiskt kommit trea i Londonmästerskapet en gång. Med Henrik, mina pojkars pappa. Men inget EM på gång i London. Däremot smygpratar vi om att maybe Esset ska åka över och jobba. Kanske, kanske bo i London några år alltså.

Librarybeth sa...

Spader M: Det var som attan!!! Bo här?! Jösses, vad spännande!