fredag 14 juni 2013

Och när vi ändå pratar student; dresscode

Jag vill nog ha ett ord med i laget i val av klänning när det blir student.
Fast vi är rörande överens, äldsta och jag (vi pratade om det idag!).
En klänning i storlek XXS i tubmodell som nätt och jämt täcker bakdelen och ser ut att kasa ned vilken minut som helst blir det inte.
Inte heller de där styltliknande skorna som tycks vara så populära bland kidsen.
Där har ni dagens inlägg från;

Föreningen för snygg och studentchic klädsel 
i samarbete med
Moralens väktare 

Äldsta låter meddela att hon redan har klänningsförslag på gång.
Det är god framförhållning, mina vänner.

3 kommentarer:

Carina sa...

Så synd att jag inte kan visa bilder på dotters student
Hon hade en så fin klänning fr Ida sjöstedt

Librarybeth sa...

Carina: det låter finemang!!!

Anna sa...

BRA där!
min hänger fortfarande i garderoben och är precis lika fin och klassisk idag, typ HUNDRA år senare...