fredag 28 juni 2013

Men VAD sa sjukgymnasten (the world is listening)

Min sjukgymnast sa att det jag behövde höra;

  •  du måste göra dina tänjövningar - här har du några till
  • bra kämpat, du tog dig till 2012 års mara med riktigt taskiga förutsättningar (en liten uppföljning på förra årets knäproblematik)
  • träna något annat också emellanåt 
  • övningarna på trappsteget varje dag i tre månader - fast sedan ska du fortsätta att göra dem ändå
  • du kan löpträna som vanligt (gudskepris)

Happy happy happy alltså när jag gick därifrån igår.
Firat med att simträna idag.
Fortsätter firandet med intervaller ikväll.
Utför självfallet trappövningen.

5 kommentarer:

Fliselin sa...

God prognos! Vad är det för övningar du ska göra? Funderar själv på ett litet besök hos sjukgymnast då jag känner av ett litet ledband i foten efter maran. Men vad svårt att ge sig tid att träna något annat... Jag kör liite styrak men det är alles. Härligt med simning nu på sommaren men sen...?!
Ha fin fredag!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

yey!

Anonym sa...

Vad ska du göra för övningar på trappsteget?

Camillas dagar sa...

Perfa! :)
Jag är ju lite mer obestämd då det gäller träning och hattar lite hit och dit. Just nu hattar jag ingenting, men det får bli skärpning då jag är back home again! :D

Librarybeth sa...

Fliselin: tåhävningar i trapp! Jag får göra ett blogginlägg om det... Och jag måstemåstemåste börja göra mina styrkeövningar oftare och duktigare. Simma funkar nu men vintertid. No no då vet jag att jag inte tar mig till badhuset... gillar't inte.

iwillnot: !

miasvardag: tåhävningar i trappan! får bli ett blogginlägg!

Camilla: löpning igen? Du skulle väl köra Tjejmilen?!