måndag 10 juni 2013

Dresscode

Jag och Mannen ska på en bjudning.
Till självaste landshövdingen och det är en bjudning med start direkt efter jobbet och dresscode; none.
Det måste betyda efter-jobbet-fin.
Svåååårt. Just nu ligger klänning i ruta nummer fyra bäst till. När jag gick in i garderobens utmarker kom jag också att tänka på att en kjol med en second hand-fyndad blus kanske kan funka.
Inget nytt, alltsammans ur garderobens mörker, jag håller en låååååg shoppingprofil just nu.
Nr 1; lite för söt va?, nr 2 kanske kan funka, nr 3 hmm, nr 4 bäst i test just nu, nr 5 lite för lattjo tror jag och nr 6 nä, den känns nog för kort. Fritt fram för tyckare.




6 kommentarer:

mis(s)match sa...

Nr 3 eller 4, egentligen bäst nr 3 med kjolen!!

Carina sa...

nR 3

pralinen sa...

No 4 tycker jag är finfin :)

Anonym sa...

Nummer 5 är fin, tycker jag.
Annika

Fliselin sa...

Nummer 4 blir ju väldigt bra!

Librarybeth sa...

Alla: uj, vad svårt det är... nu är jag inne på byxor!!! :D
Tack för support!!!