fredag 31 maj 2013

Fredag i maj

Det var en fin och stilla försommarkväll igår då jag hade förmånen att sammanstråla med min bokcirkel.
Och bokcirklandet inleddes med att vi strosade runt i värdinnans vackra trädgård, sippandes på något bubbligt och gott. Bra torsdagkväll där kan man lugnt säga, idag är man istället något fredagstrött och inte blir det sovmorgon i morgon heller... (iiih).
Dagens denna avslutande fredag i maj, då åker en gammal prickig favoritklänning från Indiska på, linne Topshop och ballerinaskor från Boozt.


4 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Men iiih! Lycka till!
Vi drar redan i kväll. Ni också kanske?
Ska ha dig i tankarna där då jag susar runt sjön i Dalarna. Vi får mycket bättre väder än förra året i alla fall, hoppas det blir bra även i Stockholm. Inte för varmt heller kanske? När startar du och när går du i mål ungefär? Vi cyklar iväg 9.00 och kör vi korta
7-milen är vi i mål någon gång runt12.30 hoppas jag.
LYCKOSPARK till dig!

Spader Madame sa...

Imorgon ska du köra hårt! Idag njuta i fin klänning! Äntligen fredag!

Librarybeth sa...

Camilla: vi åker tidigt imorgon!! Cykla och ha det skoj! Jag ska tänka på dig när jag ränner runt Sthlm!!! Hoppas det inte blir för varmt bara!
Och här får du en LYCKOSPARK av mig!!!

Spader Madame: yeah!!!!

Vesnas vardag sa...

Snygg hela du!