fredag 31 maj 2013

Det blir säkert kul

Oh dear.
Jag är nog alltjämt en gröngöling när det kommer till marathon.
Kanske alltid kommer att vara det? Varje marathonlopp är som en ny upplevelse.
Laddar gör jag i vilket fall som helst.
Alla mina vitaminer och rör med boost för immunförsvaret har stöttat så fint.
Resorb, min nya kompis, skål på're!
Klippt tånaglarna, ska måla nytt också (eeeeh, det där står det nog inget om på marathon.se)
Vaselin har fått en viktig del i löparvardagen. Ja, det är kletigt men den som inte har sprungit och fått skavsår på oväntade ställen kan tiga still. Vaselin är modellen, t ex strax vid linnets ärmslut is da shit.
Musiken är inte klar. Måste ses över.
Mental laddning.
Sova.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Sov så gott! Och ha kul imorgon! Anna panna

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Åh! Jag önskar dig all lycka till imorgon. Hejja!!

Anonym sa...

Åh, imorgon!! Stort lycka till. Det kommer gå finfint!!
/hallin

Fliselin sa...

Yes, Vaselin var namnet!