torsdag 2 maj 2013

Dåligt och bra

Men åh.
Sådant här är trist! Jag växlade över från vinter till vår- och sommargarderoben igår och plockade nöjt fram min kjol från Marni for HM-kollektionen våren -12.
Och vad fick jag se? Jo, tyget i kjolen har delat sig! På ett ställe ser det trådigt ut och fler "luggslitna" partier är spridda över kjolen.
Hur gick det till? Den har hängt så fint i en garderob över vintern och eftersom jag roas av att fota mina dagens så kan jag lätt räkna gångerna som kjolen användes. Den lär ju inte bli använd något mer....
Trist!
Det där var ju inte så snyggt....
Desto roligare var det att ta fram guldshortsen från Lindex. Tänk vad jag gillade dem förra sommaren! Ett helt otippat köp från min sida; shorts och guld.
Kanske ska tillägga att jag har inte provat dem än så vi ropar inte hej än....


12 kommentarer:

mis(s)match sa...

Oh vad tråkigt med kjolen!! Jag tror sånt händer lätt med tunt tyg och nederdel...

Sara sa...

Meh, det ska absolut inte hända. Sverka!

Akan-Kakan sa...

Men fy vad trist med Marni-kjolen! Man trodde ju att designsamarbetena hade lite hyfsad kvalite ändå.

Librarybeth sa...

Mis(s)match: jaaa, deppigt. Den höll inte länge....

hedgehog-sara: ja, jag skickade faktiskt ett mejl till kundservice på HM, bifogade bilder....

Akan-kakan: ja, jag förväntade mig lite mer, det gjorde jag allt...

Fliselin sa...

Måste kolla min. Gillade den mycket. Bra att du reklamerar. Hur kan det bli så?

Fliselin sa...

Måste kolla min. Gillade den mycket. Bra att du reklamerar. Hur kan det bli så?

Fliselin sa...

Måste kolla min. Gillade den mycket. Bra att du reklamerar. Hur kan det bli så?

Fliselin sa...

Måste kolla min. Gillade den mycket. Bra att du reklamerar. Hur kan det bli så?

hallinbloggar sa...

Men så trist. Men jag tror det är i sin ordning att reklamera!

Fliselin sa...

Men. vad hände med mitt inlägg? Mobilen löpte amok! Sorry!

Librarybeth sa...

Fliselin: hihi, jag tycker det är bra att du är tydlig! ;D

hallin: trist! men jag har redan fått svar!! jag ska skicka min kjol så får de ta sig en titt!!!

Vesnas vardag sa...

läckra