söndag 5 maj 2013

3

Där satt den!
3-milarn. Och jag sprang en extra sväng runt kvarteret för att få till det eftersom löparklockan sa 29 km när jag började se hemmet.
Nähäru. Här stannas inte förrän det står 30 på uret sa jag och lallade vidare.

Sedan streeeetchade jag och åt och drack väldigt mycket vatten och saft och nu vill jag helst lalla bort till sängen.
Motvind hade jag idag också, haha - det bara härdar försökte jag peppa mig själv. Annars var turen bra men jag upprepar;
nu måste jag få ta min snuttefilt och gå och lägga mig.
Typ före nio.
Sweet Lord vilken tråkmåns.
TränarTråkMåns.

10 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Respect!

Camillas dagar sa...

Mycket bra jobbat!!!

Sara sa...

Alltså - att springa tre mil är för mig som att beema sig till framtiden. I am impressed!

Librarybeth sa...

I will not: yeah!

Camilla: tack, den där motvinden alltså...

hedgehog-sara: haha, bra sagt, ska säga att det finns tillfällen då det känns som att det är precis det jag försöker göra...!

Frida sa...

Wow, grymt bra jobbat!!

Fliselin sa...

OK! Bra jobbat! Hoppas att du sov gott!

hallinbloggar sa...

Du är otrolig!!! Inte undra på att du är trött!

Librarybeth sa...

Frida: thaaanks!

Fliselin: jag sov som en liten gris! :D

Hallin: kram!

mamma P sa...

What! 3 mil! Världens tuffaste bibliotekarie, inget snack om det!

Librarybeth sa...

Syster Y: ;D thanks Syster Y!