måndag 8 april 2013

Vanlig måndag(ens)

Hallå, tillbaka till vardagen.
Det är synnerligen roligt att få umgås med en gullunge i taget, så denna helg med äldsta har varit så fin.
Och sedan var det så finemang att få återsamlas med flocken igår afton (pusspusspuss alla gullungar, ja Mannen också) efter en eftermiddag på Fotografiska och en rejäl kanelbulle på café innan avfärd hem.
Nu väntar vanliga vardagen, en helt ordinary jobbarvecka. Vore det inte för att det är fem
(j-a) minus ute kanske jag skulle drista mig till att dansa, sjunga och le men där någonstans sätter jag banne mig gränsen för att omfamna dagen.

Dagens; ordinary jeans och blus bara, Flash resp. Topshop.

4 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Ja, att umgås med barnen var för sig är vardagslyx på hög nivå. Dock svårt att hinna med tycker jag.

Fliselin sa...

Härligt att rå om barnen en i taget. Vad, vad, vad, gnäller du över temperaturen ??? Jag förstår inte...hi hi

hallinbloggar sa...

Åh, så härligt ni ser ut att ha haft det! Det är riktigt mysigt att få "rå om" en i taget. Mycket tid att prata och umgås! Så fin du är idag med en lite vårig blus tycker jag allt... : )

Librarybeth sa...

Husfrun: mmm, viktigt är det! Jag försöker peta in det här och var men som du säger - det kan vara svårt att hinna med!

Fliselin: mmm! Nä, jag är ju så förtjuuust i minus, haha!!

Hallin: ja, så roligt att få prata lite "ostört" med ett barn i taget. Lite vårblommor... :D