tisdag 16 april 2013

Tisdag och kurs

Jiii, vad fort en måndagkväll kan gå. Roligt att träffa bokcirkelns medlemmar och vi är väl enda bokcirkel så här nära polcirkeln som inte kunde ta boken Jellicoe Road till våra hjärtan. Mer om det på en annan blogg så småningom.
För att inte tala om hur fort de där nattimmarna gick som jag snarkade i lillas sängs eftersom Lilla hade ockuperat min bädd och det blev stört omöjligt att sova där.
Istället har jag haft sällis av diverse nallar, krabbor (?) drakar och en pingvin tror jag.
Troligtvis bästa uppladdningen inför kurs skulle jag tro för det är precis vad jag ska ägna tisdagen åt.
Det blir strax tåg till huvudstaden!

Dagens klänning Wera, grå collegetröja Zoul.

6 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Ha det toppen i Stockholm. Kanske hinner du shoppa lite också? :)
Här var det riktigt varmt i dag, nästan sommarvärme... och vi är ju ändå 16 mil norr om Stockholm. Ni har säkert hur varmt och skönt som helst i dag ni också.
Läste om bombningen vid Boston Maraton. Tur att du inte var där och sprang! Fy tusan så läskigt.
Kram!

Fliselin sa...

Nu igen! Du flänger och far! Ha en fin dag i huvudstaden!

hallinbloggar sa...

Trevligt med en tur till huvudstaden. Jag ska dit imorgon och hoppas hinna med Other & Stories : ) Ok, så den är inget att läsa då?! Men jag ser att du läser Boktjuven. Fantastisk bok!!

mis(s)match sa...

Fina du!

Jeane M. sa...

Looking fab with that outfit. Love the dress. Got my eye on your next posts.

Librarybeth sa...

Camilla: inte en minut t shopping, det är förskräckligt!!! ;D
Ja, fy otäckt m Boston..... !

Fliselin: ja, kommer upp t Sthlm nästa vecka också!!!!

Hallin: kul!! Hoppas du gillar & Other... jag tyckte butiken var fin. Boktjuven är bra!!!!

Mis(s)match: men tack, kram!

Jeane M: thanks...