måndag 8 april 2013

Men guuu nu är måndagen avklarad, det var tur

Jag är så trött att jag inte kan stava till mitt namn... det får bli - hurra! En måndagslista!

så dagens....

  • kroppsuppfattning: trött, svullen
  • konstigaste på jobbet: besökare har med sig en pizza (!) in på bibblan, alltså den låg i en kartong och det luktade rätt mycket färdiglagad pizza vid infodisken... suck
  • inbillning: jag tyckte jag var flitig men när jag gick hem var skrivbordet fortfarande så där jobbigt överfullt
  • kommentar: Mannens ang kudden jag köpte på Svenskt Tenn, han har svårt att koncentrera sig på tv-nyheterna eftersom kudden är himla fin
  • ironi: se ovan
  • väder: minus (nähä?!)
  • piska: när jag och Mannen sprang intervaller, idag avskydde jag det
  • retsticka: Mannen - men kudden är ju fin säger Libby, ja guuu ja säger Mannen

3 kommentarer:

Garderobenmin sa...

Men alltså har vi fått se den??? Har jag missat?

Sara sa...

Tänkte på samma - visa kudden!!! :)

Librarybeth sa...

Liten: nä visst ja - kudden har inte poserat här i bloggen, bara i sin påse!

hedgehog-sara: kudden ska få ett eget inlägg!!! :D