söndag 24 mars 2013

Saucony - I love you



Premiärturen avklarad och vi tycker redan om varandra så mycket!
Undvik  s a m t l i g a  pölar på stadsrundan, man vill ju inte komma hem grisig efter första rundan med sina sprillans nya Saucony. En för mig helt ny bekantskap, vi kommer så bra överens, steget känns fint, bra stöd, svikt, så snygg sko och snören som är orange!!! Hela världen känns ny!!*

*ehum, nu börjar hon bli löjligt lyrisk över sina nya skor, vi avslutar här, tacktack Libby, det räcker så där.

9 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Libby

Jag har också Saucony som mina nya springskor och tycker också mycket om mina! Fast mina är mer blå med knallblå snören. Känns väldigt mjuka och lätta på något sätt.

Ha så kul med dina!

Cissan

Camillas dagar sa...

Jag förstår din kärlek helt och fullt!
Skönt att de kändes bra. :)
Vi har fortfarande tonvis med både is och grus på gatorna, men fortsätter det som i dag kanske man kan premiärspringa lite till nästa helg. Tjohooo!
Jag behöver ju inte leta nya skor heller, då jag blev diagnostiserad och beordrad Asics sko med pronationsstöd och enbart den.
Ja ja... tur att den är snygg i alla fall.

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Hur ofta byter man skor när man springer så mycket som du?
Och de var fina, för att vara löparskor ;)

Anonym sa...

Saucony...har ett par som jag inte gillar helt. Men är kanske värt att prova igen??

Librarybeth sa...

Cecilia: Hej! Gillar mina också!!! Låter himla snyggt m blå snören. Även om det viktigaste är att skorna är bra för foten så inte 17 gör det något att de är lite snygga också ;D

Camilla: jag pronerar också duktigt, hade Asics nyss men den här modellen ger samma fina stöd!! Så gött!

i will not: helst en gång per år men det styrs som sagt av hur många mil det blivit, den här gången väntade jag liiite för länge, inte bra. Men nu så ;D

Mias vardag: bara om den känns fint på foten! För mig var Saucony ngt helt nytt, känns bra!

mis(s)match sa...

Så snygga! Och ingen större löparlycka än med ett par nya skor.
Spring på!

Librarybeth sa...

Mis(s)match: :D nya skor är så underbart!!

Anonym sa...

Har ett par jeg også - and Saucony is da shit! Är helnöjd :-)

LillaAnna

Librarybeth sa...

Lilla Anna: tycker som du - är så nöjd med mina nya kompisar!!!