lördag 30 mars 2013

Påskaftonens favoriter i aprikos

Det får bli ett påskstilleben idag också; nu med favoriter i aprikos. Träskorna som jag så gärna nöter på står och väntar otåligt i garderoben. Samma känsla som när man var barn och ville ut i sina nya träskor och gå omkring och klappra så där våraktigt. Gärna hoppa twist så gruset sprutade fast inte med träskor förstås - det var ju direkt livsfarligt och så gick det uselt då.
Sköna prickar på scarfen från Topshop, gör att jag längtar efter London. Den inköptes där, det var mina girls som tyckte det var förfärligt att mor inte hade någon påse efter en sväng i butikerna. Då valde jag den prickiga scarfen och det blev ju en bra bekantskap.
Som jag gillar bodyscruben från Body shop - och det måste vara Pamplemousse - grapefruit alltså!
Essie och färgen Tart deco har suttit på naglarna i veckan, gilla på den.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Aprikos är en mkt fin färg! :-)
Gillar lacket och scarfen väldigt mkt!

Librarybeth sa...

miasvardag: mmmm, finfin kulör!!!

mis(s)match sa...

Vilket fint stilleben!
Glad påsk på dig!

Camillas dagar sa...

Fint som snus! :D
Jag har nagellacksköpstopp! Får inte plats med fler på min bricka där jag förvarar alla lack i badrummet. ;)

Frida sa...

Åh, vilket underbart litet ihopplock!

Fliselin sa...

Härlig färg! Är galet förtjust i BodySops Body Butter och då gärna Pamplemousse. Lite lat för peeling men provar ibland!