fredag 15 mars 2013

Fredagsprickig

Gårdagens kursdag var mycket bra och jag lärde mig massor. När kvällen kom slog jag ihop och det blev pyjamasen tidigt. Träna var inte ens uppe på kanske-att-göra-listan.
Nu väntar en annan konferensdag, återstår att se om det finns någon ork kvar till träning idag...
Men hör ni, det är fredag. Det är bra.
Och jag höll mig ända till hit i detta inlägg utan att älta den förbannade aptråkiga vinterkylan som vägrar släppa! Det var längre än vad jag trodde att jag skulle klara.

dagens; mer prickar idag, klänning Zara, tröja HM, halsband HM,

4 kommentarer:

Kjersti sa...

Jeg er prikkete av beundring! Ha en super dag :)

Fliselin sa...

Snyggt, som alltid! Du är fantastiskt bra på att få till det! Har verkligen både fantasi och känsla för stil.

Librarybeth sa...

Kjersti: :D

Fliselin: oj, men tack Flisan. Kram!

Junitjej sa...

Snygg outfit!