fredag 22 februari 2013

Utan scarf så går det bara inte

Testade först att köra utan scarf.
Dumt.
Sådant testar man inte när det är 8 minus ute, förstår inte varifrån den stolliga idén kom. Det är väl lite tokierier som plusgrader kan frammana antar jag.
Scarfen är från Esprit, lurvtröjan från Jeane Blush och så hästkjolen från HM. Mitt italienska skoskav förhindrar mig just nu från att välja andra skor, som tur är fungerar mina varma stövlar och löparskorna utmärkt. Det betyder att jag kan springa ut bland minusgraderna idag efter jobbet. Jag hoppas att ni riktigt känner hur thrilled jag är över att få göra det i miiinus. Happy Friday!

5 kommentarer:

Fliselin sa...

Ja, det var härliga minusgrader i morse. På med många lager! Jag satsar på långlöpning imorgon ska kolla prognosen men hoppas på lite sol...
Ha fin helg!

Kjersti sa...

Å, jeg kjenner så godt den litt nedstemte følelsen etter en deilig ferietur. Jeg kaller det post-ferial depresjon. Godt du har botemidler!
Jeg har det ikke så hardt som deg etter mine to dager i England, heldigvis. Men det er voldsomt å komme tilbake til det virkelige livet etter et opphold hvor all mat blir servert, senga blir redd opp, rommet vasket..... Akk ja....
God fredag ønsker jeg deg uansett! :)

Omentjej sa...

Ja men vad är det frågan om, det töade ju för några dagar sen och så blir det svinkallt igen. Gör nästan inget att jag är sjuk, skulle gärna sova bort resten av vintern. Men fy vad neggo jag är, sorry! Trevlig helg! :)

Librarybeth sa...

Fliselin: åh, låter trevligt, jag hinner inte långlöp när jag ska jobba... :(

Kjersti: ja urk - det är allt en omställning det. Trevlig helg!!

Omentjej: känner mig rätt neggo till vinter, snö och is jag med!!! Trevlig helg till dig också och krya på dig!

Vesnas vardag sa...

söt kjol.