fredag 25 januari 2013

MDNA, Garmin och jag eller jag flinar upp mig och tycker att det är bästa fredagen på väldigt länge

Aaaaaand she's back!
RunBeth is back on track och det är hon väldigt glad för.
Jag förstår, sa min bror när jag hade knäkrånglet förra året och beklagade mig.
- Kranen till eufori är ju åtdragen, sa brorsan. Och så rätt han har, lillebror. Den kranen har varit åtdragen så många januariveckor nu och shit vad sur/hängig/gnällig/trött (välj själv) jag har varit... men nu så!
Jag snörade på mig löparskorna, checkade termometern (endast 6 minus - häpp!), knäppte igång Madonna, Garmin tog kontakt med satelliterna och sedan drog vi en repa runt stan.
Halleluja.

8 kommentarer:

hallinbloggar sa...

Åh, så härligt. Kan företsälla mig känslan!!

Camilla sa...

Så där nöjd har du banne mig inte sett ut på bild under hela 2013! Glad för din skull! :)

Spader Madame sa...

Underbart! Fint att du får som du vill!

Åsa sa...

vad härligt det låter...här får det bli en tur i helgen :-)
kram Åsa

mis(s)match sa...

Gôtt!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Hurra!

Librarybeth sa...

Hallin: det var så att jag ville brista ut i sång!!

Camilla: SANT!! tack, o kram!!!

Spader M: japp, gillar när jag får det som jag vill haha.

Åsa: hoppas du får en toppensväng i helgen!!

Mis(s)match: japp!

I will not: :D

Anonym sa...

Skööönt!!