tisdag 10 april 2012

Husband fit







































Det var något i den här stilen jag vill ha, boyfriend fit typ. Minns inte längre om jag provade dessa igår....
Men man måste uppenbarligen vara skinny för att de ska sitta skapligt. (Grrrr)
När jag beklagade mig för Mannen tyckte han inte att det var något konstigt med det...
Du har ju ingen boyfriend längre (länge sedan) - du ska kolla efter Husband fit istället.
Jaha! Vad vitsig han är.
Bara inte brallorna kommer i Mannens storlek, han är nästan två meter.

bild lånad från HM

11 kommentarer:

hallinbloggar sa...

Ha ha, underbart!

mis(s)match sa...

:D
Har du förresten tittat på jeans på Kappahl??

yllet sa...

Åh! En riktig pappahumorklassiker! :)

Fliselin sa...

Jeans på KappAhl? Otroligt. Annars dödskalle-varning på den butiken. Det finns ju russin i kakan.

Camillas dagar sa...

Ha ha... skrattar åt både make och Fliselin! :-D

Librarybeth sa...

Hallin: han tycker att han är så vitsig emellanåt!!

MM: nä, kanske värt ett försök?

Yllet: haha exakt!!!!!!!!

Fliselin: instämmer, men jag är desperat!! Kan finnas guldkorn där annars undviker jag den butiken! App, kom just på att min Cruella de Ville-kappa kommer därifrån!!!

Camilla: :D

Anna sa...

eh, du är ju smal som en sticka!
tror du gör dig finfint i ett par boyfriend! kan inte heller sno makens som är lika lång med din.
mitt problem med pösjeansen är att baken sannerligen är en sorglig syn... nåväl!

Librarybeth sa...

Anna: :) njaaa, det är något där över lår och vader som ställer till det men jag ger mig inte, jakten går vidare. Jag har bara tagit en tillfällig paus ;D

Linda K sa...

ha ha ha! husband fit, strålande! :D

Librarybeth sa...

Linda K: japp, så nu letar jag efter ett par sådana!!!

Mia sa...

hahaha! Så himla vitsigt!
Men Husband Fit är en kanonskön bralla :-)