lördag 31 mars 2012

Möt mina holländare

Och vad tycker vi om det här? Snö på mina fina holländare!!! 
Dessa vackra tulpaner går under namnet Holländarna eftersom Mannen köpte dessa lökar direkt på plats i Holland för flera år sedan i samband med en arbetsresa. Det är maffiga röda stora, starka tuffingar som bereder mig en stor glädje. Och jag vill inte ha någon snö på dessa, det vill jag verkligen inte. Jag vill inte ha snö alls om jag ska vara helt ärlig. Det är ett överskattat fenomen så här års.

4 kommentarer:

mamma P sa...

Galenskap!

Anonym sa...

Ur led är tiden. Vi vill ha vår nu.
Å andra sidan får man nog räkna med ostadigt väder denna årstid

mis(s)match sa...

Starka gener, liksom ;)

Librarybeth sa...

Syster Y: så sant, så sant!

Zoega59: Hej, ja man veeet ju det ändå blir jag överraskad!!

Mis(s)match: EXAKT! ;D