måndag 27 september 2010

Köks-Beth kastar snart in kökshandduken

Ägnar måndagkvällen åt att surfa på.... diskbänkar.
Har varit på kökdejting idag, insett att jag inte är intresserad av att lägga mycket cash på ett kök. Big NO-NO.
Tröttnat på allt krångel med underliga hörn, utstickande rör och annat i vårt befintliga kök som hela tiden gör planerandet av ett framtida kök så förbannat jobbigt.
Ägnar mig åt "kill your darlings" och plötsligt har alla krav och önskningar antingen fullständigt bytt karaktär alternativt tappats bort i kökspratet.
Låter jag osammanhängande? Haha, det är ingenting mot hur jag är IRL just nu....
Och det bästa av allt; vi ska på ännu en köksdejt imorgon. Nej, nej inte ett nytt ställe. Nu är det en av köksleverantörerna som suttit och räknat och vi ska få ta del av siffrorna.

3 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Fining! :)
Är kjolen ny? Vill också ha. :)

Librarybeth sa...

Camilla: tack, kjolen hittade jag på Åhléns för inte så länge sedan! Är värsta stammisen där, jag tycker att de har hottat upp sig rejält på sistone.

Camillas dagar sa...

Ska kika. :)